Serwis odwiedził klient z zalanym MacBookiem.
Serwis odwiedził klient z zalanym MacBookiem.
Opis przyjęcia : Komputer nie uruchamia się.
Po wypytaniu klienta okazało się, że komputer był zalany kawą.
Niestety zalanie miało miejsce kilka miesięcy temu, dopiero teraz klient postanowił odwiedzić serwis.
Po dokładnym oględzinach i pomiarach okazało się, że komputer niestety nie będzie nadawał się do naprawy.
Zaawansowana już korozja wdała się w elementy i uszkodziła laminat płyty. Płyta ta posiadała dużo zwarć.
Morał z tej historii jest tylko jeden : Po zalaniu komputera lub telefonu nigdy nie czekajcie aż "samo wyschnie i się naprawi".
Czas w tym przypadku odgrywa istotną rolę w powodzeniu naprawy.
Nie wkładajcie także takiego sprzętu do ryżu (porady z internetu) - to nic nie pomoże.
W sytuacji zalania odwiedźcie jak najszybciej serwis !
Tylko szyba reakcja i wizyta w serwisie gwarantuje 99 % skuteczności naprawy.
Zapraszamy do naszych placówek na bezpłatną diagnozę.